
WAŻNE ! Wnioski o "Dobry Start" - wyłącznie elektronicznie !!!
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w przesłanym komunikacie informuje, iż od roku szkolnego 2021/2022 tzw. "300+" dla ucznia w ramach programu "Dobry Start" będzie obsługiwane i wypłacane przez ZUS a nie jak dotychczas przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie.
Wnioski będzie można składać od 01 lipca 2021 roku do 30 listopada 2021 roku
TYLKO I WYłĄCZNIE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS;
za pośrednictwem portalu Emp@tia ;
lub poprzez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.
Bardzo istotną informacją jest fakt, że świadczenie będzie wypłacane WYLĄCZNIE na rachunek bankowy wskazany we wniosku, a decyzje oraz zawiadomienie dotyczące świadczeń "300+" będą przekazywane w formie elektronicznej.
W ramach tego programu rodzice - bez względu na dochody- mogą otrzymywać jednorazowo 300 zł na zakup podręczników, zeszytów , sprzętów potrzebnych uczniom oraz pozostałego wyposażenia niezbędnego dzieciom uczącym się w szkołach podstawowych, liceach, szkołach policealnych oraz innych placówkach edukacyjnych do ukończenia 20 roku życia.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Jakub Dąbek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Jakub Dąbek |
Data wprowadzenia: | 2021-06-30 09:23:33 |
Opublikował: | Jakub Dąbek |
Data publikacji: | 2021-06-30 09:38:13 |
Ostatnia zmiana: | 2021-06-30 12:57:56 |
Ilość wyświetleń: | 520 |